رول آپ چیست؟

رول آپ چیست؟ {رول آپ نمایشگاهی چیست؟} + جنس مناسب

آنچه در این مطلب می خوانید...

استندهای رول آپ که به عنوان بنرهای غلتکی (Roller Banners) یا بنرهای کششی (Pull Up Banners) نیز شناخته می شوند. دلیل نام گذاری استند رول آپ، قابلیت رول و جمع شدن قسمت چاپی حاوی محتوای تبلیغاتی در انتهای این سازه است. رول آپ ها به دلیل طراحی منحصر به فرد خود به فضای بسیار کمی برای نگهداری و جابجایی نیاز دارند.

رول آپ یک ساختار آلومینیومی است که در آن یک عنصر چاپ شده با کمک فنرهای محکم به پایه آن متصل می شود. از اولین و تنها فرصت تعامل با مخاطب خود که مخاطب خود را  متقاعد کنید کسب و کار شما ارزش توجه دارد.

رول آپ اغلب در نمایشگاه ها، کنفرانس ها، سمینارها و مراکز تجاری و فرهنگی و… استفاده می شود. اما به کیفیت گرافیک استفاده شده و نوع چاپ دیجیتال در چاپ رول آپ دقت کنید. کیفیت کار چاپی باید به گونه ای باشد که تاثیر مثبتی بر مخاطب بگذارد.

  چاپ بنر | طراحی و چاپ بنر با تحویل فوری + قیمت

 

رول آپ نمایشگاهی

رول آپ و غرفه های تبلیغاتی بخش مهمی از خدمات نمایشگاهی و تجهیزات نمایشگاهی در اکثر غرفه های نمایشگاهی است. سازه رول آپ یکی از انواع سازه های نمایشگاهی است که می تواند جلوه ای متفاوت به محیط های نمایشگاهی بدهد. رول آپ ها و استندهای تبلیغاتی جزو بسیار مهمی از خدمات تجهیزات نمایشگاهی هستند.

از پر کاربرد ترین سازه ها در غرفه های نمایشگاهی استند های تبلیغاتی و رول آپ ها به صورت استند نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این ساختار روشی مقرون به صرفه برای معرفی کسب و کار شما و راه های ارتباطی با شما می باشد.

رول آپ نمایشگاهی

 

رول آپ نمایشگاهی چه مزایایی دارد؟

این استند تبلیغاتی در کنار سایر سازه های نمایشگاهی قابل حمل یکی از کاربردی ترین روش های تبلیغات محیطی می باشد. رول آپ نمایشگاهی با ویژگی های خاص خود به یکی از مهم ترین سازه های نمایشگاهی قابل حمل تبدیل شده است. حجم کم این سازه در حالت بسته حمل آن را آسان می کند و نصب آسان آن یکی از ویژگی هایی است که این محصول را بسیار محبوب کرده است. همچنین پایداری بهتر و اشغال فضای کمتر این سازه پس از نصب نسبت به سایر استندها از مزایای این استند تبلیغاتی می باشد.

با توجه به نوع مواد چاپی پوستر و خود ساختاری رول آپ استند، به صورت صاف و عمودی می ایستند و در برابر ضربه های نور یا باد و باران مقاوم هستند.به همین دلیل است که اکثر شرکت ها و کسب و کارها به سمت چاپ رول آپ نمایشگاهی می روند و از آن در فضاهای باز و بسته استفاده می کنند.

  چاپ فاکتور رسمی | چاپ فاکتور کاربن دار (کاربن لس) + قیمت

 

بهترین نوع رول آپ نمایشگاهی

انواع مختلفی از سازه های رول آپ برای اهداف مختلف استفاده می شود و می توان آنها را بر اساس ثابت و قابل چرخش بودن به چهار دسته، رول آپ یک طرفه، رول آپ دو طرفه، رول آپ آویز، رول آپ بالا گردان تقسیم کرد. رول نمایشگاهی یا رول آپ تبلیغاتی همان رول آپ می باشد و در انواع مدل های ذکر شده قابل ساخت و سفارش می باشد. اما سازه های نمایشگاهی به دلیل محدودیت فضای غرفه ها بیشتر از نوع ثابت و یک طرفه است، اما رول تبلیغاتی، رول آپ گردان و دو سمت راست مخصوص فروشگاه هایی است که فضای بیشتری دارند.

بهترین نوع رول آپ نمایشگاهی

 

نوع پایه رول آپ

پایه استند رول آپ که به آن پایه بنر نیز می گویند، یک ابزار تبلیغاتی کامل و منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد در کمتر از سه دقیقه آن را نصب کنید و نظر مخاطب را به خود جلب کنید. همچنین می توانید برای جلوه و زیبایی بیشتر از لامپ های هالوژن روی پایه رول آپ استفاده کنید تا پوستر چاپ شده روی رول آپ زیبایی بیشتری ببخشید و در نتیجه در مکان هایی با نور کم توجه بیشتری را به خود جلب کنید. این پایه ها بر اساس سلیقه مشتری می توانند مشکی یا نقره ای باشند. روش های مختلفی برای چاپ رول آپ وجود دارد.

 

جنس مناسب برای رول آپ های نمایشگاهی کدام است؟

می توانیم روی بنر، پی وی سی، سولیت و گری بک چاپ کنیم و روی پایه رول آپ نصب کنیم. چاپ اکوسالونت کیفیت بالاتر و ماندگاری بیشتری دارد. و مزیت اصلی آن نسبت به پلات و لمینت این است که اگر از چاپ اکوسالونت برای رول آپ استفاده شود می توان از آن در فضاهای بیرونی نیز استفاده کرد. اما از چاپ فضای داخلی پلات و لمینت در فضاهای خارجی قابل استفاده نیست. همچنین جنس مورد استفاده در رول آپ ها بیشتر سولیت است که دارای ماندگاری بالای رنگ و جنس می باشد. که ظاهری بدون بافت دارد.کیفیت و وضوح بسیار خوب تصویر، ثبات رنگ و ثبات چاپ، قابل شستشو بودن، مقاوم بودن در برابر انواع شرایط جوی و حفظ زیبایی در طول زمان از جمله ویژگی های چاپ سولیت می باشد. جنس آن به سفارش مشتری قابل تغییر می باشد.

همچنین پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت استند تسلیت کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک‌گذاری:

دیدگاه خود را بنویسید