چاپ جعبه پیراهن {تولید بسته بندی پیراهن}

برای سفارش چاپ جعبه پیراهن می توانید همین الان از طریق چت واتس اپ به ما پیام دهید و یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – ۰۲۱۳۳۹۵۵۷۸۹ با ما در ارتباط باشید. همچنین در صورتی که پیش از سفارش تولید بسته بندی و جعبه برای پیراهن نیاز به مشاوره دارید و یا سوالی در خصوص قیمت چاپ این بسته بندی دارید باز هم می توانید با همکاران ما در مجموعه چاپ و طراحی المهدی در ارتباط باشید. همچنین در صورتی که قصد چاپ جعبه کراوات و پاپیون دارید باز هم مجموعه طراحی و چاپ المهدی در کنار شماست.

چاپ جعبه پیراهن {طراحی و تولید بسته بندی پیراهن} مردانه و زنانه

آنچه در این مطلب می خوانید...

چاپ جعبه پیراهن

یکی از روش‌های نوین بسته‌بندی پیراهن، بسته‌بندی آن درون جعبه است. لازم به ذکر است که جعبه پیراهن، یکی از ضمانتنامه‌های بیانگر اصالت آن است و نحوه طراحی و موارد چاپ‌شده بر روی آن، اثرات مثبتی در ذهن مخاطب بر جای می‌گذارد. اگر تولیدکننده پیراهن هستید، بدون شک این مطلب مناسب شماست. چرا که سعی ما بر این است که در این مطلب، به نکات مهمی اشاره کنیم که هنگام چاپ جعبه پیراهن باید آنها را رعایت کنید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری جعبه پیراهن چگونه باید باشد؟

طراحی ظاهری جعبه پیراهن چگونه باید باشد؟

اولین و مهم‌ترین نکته در این خصوص، شکل جعبه پیراهن است. یعنی این جعبه‌ها معمولا به صورت دو تکه طراحی می‌شوند. یک تکه زیرین که پیراهن درون آن قرار گرفته و یک تکه برای در جعبه که بر روی تکه زیرین قرار می‌گیرد. به خاطر داشته باشید که سایز جعبه پیراهن، باید مطابق با اندازه پیراهن مورد نظر باشد. برای مثال، اگر یک پیراهن ۲ ایکس لارج را درون جعبه‌ای برای پیراهن‌های ایکس لارج قرار دهید، پیراهن چروک شده و گاها آسیب می‌بیند. پیراهن معمولا باید درون مشمایی مقاوم قرار گرفته و سپس درون جعبه مخصوص قرار گیرد. چرا که این کار نیز از چروک شدن پیراهن در درون جعبه جلوگیری می‌کند. اگر شما نیز قصد چاپ جعبه پیراهن در مرکزی معتبر را دارید، می توانید با خیالی آسوده این کار را به مجموعه طراحی و چاپ المهدی بسپارید.

  تولید، چاپ و بسته بندی جواهرات و بدلیجات

چه مواردی باید بر روی جعبه پیراهن چاپ شوند؟

  1. لوگو: بدانید که یکی از مواردی که باعث می‌شود مخاطب تا مدت‌ها کسب و کار شما را به خاطر داشته باشد، لوگویی مناسب و قابل درک برای مشتری است. پس اولین موردی که حتما باید بر روی جعبه پیراهن و ترجیحا در وسط آن چاپ شود، لوگوی کسب و کار شماست.
  2. جنس پارچه و نخ به کار رفته در تولید آن.
  3. سایز پیراهن.
  4. نام کارخانه یا تولیدات شما.
  5. شماره تلفن و آدرس تولیدی و آدرس شبکه‌های اجتماعی در صورت امکان.
  6. نکات اضافه: برای مثال اگر پیراهن مورد نظر باید در درجه خاصی در لباسشویی شسته شود یا برای نگهداری آن نکات به خصوصی باید رعایت شود، همگی این نکات باید به طور مختصر در یک جمله کوتاه، بر روی جعبه پیراهن چاپ شوند.
بسته بندی پیراهن مردانه و زنانه

اهمیت بسته بندی و استفاده از مقوای مناسب در چاپ جعبه پیراهن

همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد، خلاقیت در بسته بندی یک محصول، به جذب بیشتر مشتری کمک بسیاری می‌کند. علاوه بر جنبه تبلیغاتی، یک بسته بندی خوب، از آسیب دیدن پیراهن هنگام جا به جایی از کارخانه تا رسیدن به دست مشتری جلوگیری می‌کند. معمولا برای چاپ جعبه پیراهن، از مقوای ایندربرد استفاده می‌شود. این مقوا، در دسته مقوا‌های نسبتا ذخیر قرار گرفته و ظاهری شکیل دارد. در طراحی و چاپ جعبه‌های پیراهن، از مقوا‌های ایندربرد پشت طوسی استفاده می‌کنند. اما شما برای این که خلاقیتی در طراحی این جعبه‌ها انجام داده باشید، می‌توانید رنگ جعبه‌ها را تغییر دهید.

برای مثال، رنگ جعبه را با روز و مناسبت‌های خاص، هماهنگ کنید. این کار، علاوه بر زیبا‌تر کردن ظاهر جعبه و جذب مشتری بیشتر، کسب و کار شما را از رقبا متمایز می‌کند. یکی از اهداف مهم و مشترک تمام صاحبین مشاغل از طراحی جعبه، رونق کسب و کار و جلب رضایت مشتریان است. به خاطر داشته باشید که هنگام چاپ و طراحی جعبه‌های پیراهن، خلاقیت حرف اول را می‌زند. پس به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

همچنین پیشنهاد می کنیم جهت چاپ لیبل PVC و چاپ لیبل صدفی کلیک کنید.

اهمیت بسته بندی و استفاده از مقوای مناسب در چاپ جعبه پیراهن

چاپ جعبه پیراهن با مناسب‌ترین قیمت

اگر پس از مطالعه این مطلب، شما هم به فکر یافتن مرکزی مناسب و معتبر جهت برون سپاری طراحی و چاپ جعبه و بسته بندی پیراهن‌های خود هستید، ما در کنار شما هستیم تا با بهترین کیفیت این کار را برای شما انجام دهیم. همچنین ما ضمن حفظ کیفیت و استفاده از وسایل مرغوب در طراحی و چاپ جعبه، در کوتاه‌ترین زمان، سفارشات شما را به هر تعداد که باشد به دست شما می‌رسانیم.

 به خاطر داشته باشید که هرقدر طرای جعبه کالای شما زیبا‌تر باشد و نظر‌های بیشتری را به خود جلب کند، به طبع، بر روی قیمت تمام شده محصول شما نیز تاثیرگذار است. پس به تولید وطراحی جعبه محصولات خود، توجه ویژه‌ای داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ثبت سفارش، می توانید همین الان از طریق چت واتس اپ به ما پیام دهید و یا از طریق تماس با شماره های 02133984311 – 02133955789 با ما در ارتباط باشید.

شاید به خدمات و مطالب زیر نیز علاقه مند باشید:

امتیاز شما

دیدگاه خود را بنویسید