چاپ جعبه برگر و همبرگر

برای سفارش طراحی و چاپ جعبه برگر و همبرگر می توانید همین الان از طریق چت واتس اپ به ما پیام دهید و یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – 02133955789 با ما در ارتباط باشید. همچنین در صورتی که پیش از سفارش تولید عمده بسته بندی و جعبه برای همبرگر نیاز به مشاوره دارید و یا سوالی در خصوص قیمت چاپ این بسته بندی دارید باز هم می توانید با همکاران ما در مجموعه چاپ و طراحی المهدی در ارتباط باشید. همچنین مجموعه ما آماده چاپ جعبه فست فودی، چاپ ساک دستی کاغذی و چاپ جعبه کرافت است.

چاپ جعبه برگر و جعبه همبرگر {اختصاصی + قیمت} همراه طراحی

آنچه در این مطلب می خوانید...

چه نکاتی را هنگام چاپ جعبه برگر رعایت کنیم؟

یکی از غذا‌های پرطرفدار در سراسر دنیا انواع برگر است. این غذا دارای رطوبت و گرماست به همین علت نباید در ظروف آلومینیومی و پلاستیکی سرو شود. به خصوص برای سفارش‌های بیرون‌بر، برگر‌ها را در جعبه‌های مقوایی قرار می‌دهند. مقوا ضمن قیمت ارزان و مقرون به صرفه بودن، گرما و رطوبت برگر‌ها را حفظ کرده و از خشک شدن نان برگر جلوگیری می‌کند. امروزه جعبه‌های برگر در انواع مختلفی چاپ و طراحی می‌شوند که در ادامه همین مطلب به آنها اشاره می‌کنیم. در صورتی که صاحب فست فود هستید و قصد چاپ جعبه برگر را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چه نکاتی را هنگام چاپ جعبه برگر رعایت کنیم؟

انواع جعبه برگر کدامند؟

درب هلالی

 در این جعبه، چهار طرف درب از چهار نیم دایره تشکیل شده که وقتی آنها را به سمت بالا جمع کرده و درب جعبه را می‌بندید، به مانند یک گل در می‌آید. لازم به ذکر است که جعبه‌های درب هلالی از لحاظ قیمت نیز به صرفه‌تر از انواع دیگر هستند.

جعبه‌های قفلی

درب جعبه‌های قفلی از سمت بالا بسته شده و سپس از دو طرف قفل می‌شود. اگر بخواهیم این جعبه را با سایرین مقایسه کنیم، برگر در جعبه‌های قفلی بهتر از جعبه‌های دیگر محافظت می‌شود.

چاپ جعبه برگر

جعبه درب از بالا

جعبه کشویی یا کبریتی

این نوع جعبه، یکی از شیک‌ترین و خاص‌ترین جعبه‌های برگر است که قیمت گران‌تری نیز نسبت به سایرین دارد. بسیاری از فست فودی‌ها حتی در سفارشات داخل سالن نیز از این مدل جعبه استفاده می‌کنند. جعبه‌های کشویی یا کبریتی از یک قسمت داخلی و یک کاور تشکیل می‌شوند. معمولا چاپ بر روی کاور این جعبه‌ها صورت می‌گیرد.

جعبه‌ برگر دسته‌دار

همانطور که از اسمش پیداست، این جعبه ظاهری شبیه به ساک دستی دارد. از ترکیب جعبه و ساک دستی ساخته می‌شود و برای حمل دو یا تعداد بیشتری ساندویچ برگر و مخلفات همراه دیگر به کار می‌رود. مجموعه المهدی چاپ انواع جعبه دسته دار را نیز انجام می دهد.

کارتن دسته دار

جعبه صدفی یا م کدونالدی

به عنوان ارزان‌ترین جعبه مورد استفاده در فست فودی‌ها، می‌توان به جعبه‌های صدفی اشاره کرد. این جعبه به صورت چسب خورده و آماده استفاده تولید و به بازار عرضه می‌شود.

جعبه‌های دو‌تکه

برای چاپ جعبه برگر، این نوع جعبه یکی از محصولات کاربردی و پرطرفدار محسوب می‌شود. چرا که دو تکه زیرین و رویی دارد که در تکه زیرین، برگر و مخلفات قرار گرفته و تکه رویین به عنوان درب جعبه به کار می‌رود. همچنین پس از باز کردن این جعبه، قسمت زیرین آن به صورت یک بشقاب درآمده که خوردن غذا را برای مشتری آسان می‌کند.

  چاپ بروشور | چاپ انواع بروشور تبلیغاتی فوری

جعبه سفره‌ای

طراحی این جعبه به گونه‌ایست که پس از باز کردن، قسمت پایینی آن همانند یک بشقاب درآمده و برای صرف برگر درون ماشین یا محل‌هایی که امکان دسترسی به بشقاب وجود ندارد مناسب است.

جعبه ۶ضلعی

این جعبه نیز همانند جعبه‌های دوتکه از دو قسمت جدا از هم تشکیل می‌شود. پس از باز شدن جعبه نیز قسمت زیرین آن همانند دو مدل قبلی به مانند یک بشقاب در می‌آید. لازم به ذکر است که تمامی این جعبه‌ها در مرکز ما در سایز‌های مختلف طراحی و چاپ می‌شوند.

بسته بندی همبرگر

هنگام چاپ جعبه برگر چه مواردی باید بر روی آن چاپ شوند؟

بدانید که چاپ یک لوگوی یونیک و مخصوص کسب و کار خود، هنگام چاپ جعبه برگر، می‌تواند علاوه بر جذاب کردن ظاهر جعبه، به ماندگار شدن شما در ذهن مخاطب نیز کمک کند. علاوه بر آن سعی کنید حتما آدرس محل کسب و کار و شماره تماس مربوطه جهت ثبت سفارش را بر روی جعبه برگر‌های خود به صورت مکتوب قید کنید. در نتیجه با انجام این کار، دیگر نیازی به چاپ کارت ویزیت و تراکت تبلیغاتی ندارید. 

همواره چند سایز مختلف از جعبه مورد نظر را چاپ کنید. به این علت که سایز جعبه برگر، باید کاملا با سایز برگر و مخلفات درون جعبه همانند سس و سیب زمینی سرخ‌شده تناسب داشته باشد. به خاطر داشته باشید که هرقدر مواد خوراکی را در جعبه‌های زیبا‌تر و جذاب‌تر به دست مشتری برسانید، این به طور قطع، اولین خرید وی نخواهد شد و بار‌ها از شما خرید می‌کند. جعبه‌های برگر را بسته به جنس جعبه از تک رنگ تا چهار رنگ طراحی می‌کنند. همچنین مقوای مناسب برای چاپ جعبه‌های برگر، مقوای ایندربرد است. اگر به دنبال مرکزی معتبر جهت برونسپاری چاپ و طراحی جعبه برگر هستید، همین الان از طریق چت واتس اپ به ما پیام دهید و یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – ۰۲۱۳۳۹۵۵۷۸۹ با ما در ارتباط باشید. 

شاید به خدمات و مطالب زیر نیز علاقه مند باشید:

امتیاز شما

دیدگاه خود را بنویسید