چاپ جعبه کراوات و پاپیون

برای سفارش چاپ جعبه و تولید کارتن انواع کراوات و پاپیون می توانید همین الان از طریق چت واتس اپ به ما پیام دهید و یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – ۰۲۱۳۳۹۵۵۷۸۹ با ما در ارتباط باشید. همچنین در صورتی که پیش از سفارش تولید بسته بندی و جعبه برای کراوات نیاز به مشاوره دارید و یا سوالی در خصوص قیمت چاپ این بسته بندی دارید باز هم می توانید با همکاران ما در مجموعه چاپ و طراحی المهدی در ارتباط باشید. همچنین چاپ انواع جعبه مانند چاپ جعبه پیراهن، چاپ جعبه فست فودی و… از سایر خدمات مجموعه ماست.

چاپ جعبه کراوات و پاپیون {طراحی و تولید بسته بندی کراوات}

آنچه در این مطلب می خوانید...

چاپ جعبه کراوات و پاپیون

یکی از هدایای مناسب به خصوص برای روز مرد و اعیاد مختلف، کراوات و پاپیون است که در طرح‌های مختلف در بازار موجود هستند. اما معیاری که باعث خاص شدن این هدایا از یکدیگر می‌شود، نوع طراحی جعبه آنهاست. در این مطلب قصد داریم نکات مهمی را در خصوص چاپ جعبه کراوات و پاپیون به شما عزیزان و صاحبان کسب و کار‌های مربوطه شرح دهیم. پس در صورت علاقه مندی، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. همچنین اگر از در نهایت از این مطلب خوشتان آمد، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

  ساک دستی پارچه ای | ساک سوزنی {کیف سوزنی تبلیغاتی} + قیمت

چاپ جعبه کراوات و پاپیون

نکات کلیدی برای طراحی ظاهری جعبه کراوات و پاپیون

لوگو

لوگوی شما یکی از موارد مهمی است که باعث ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب می‌شود. به همین ترتیب، اولین نکته مهم در خصوص طراحی گرافیکی جعبه کراوات و پاپیون، طراحی لوگو بر روی آن است. جهت خلاقیت بیشتر در این خصوص، می‌توانید لوگو را به صورت برجسته در وسط جعبه طراحی کنید.

رنگ جعبه

جعبه کراوات و پاپیون باید به رنگی باشد که نظر مخاطب را به سمت خود جلب کند. می‌توانید بسته به نوع کراوات، رنگ جعبه آن را انتخاب کنید. یا برای مناسبت‌های مختلف،  جعبه‌هایی با رنگ همان مناسبت را طراحی کنید.

چاپ محتویات داخل جعبه

فراموش نکنید که هر آنچه درون جعبه ارائه می‌دهید باید بر روی جعبه ذکر کنید. برای مثال، مخاطب باید بداند که درون جعبه‌ای که می‌خرد تنها یک عدد کراوات قرار دارد یا یک ست شامل کیف کمربند و کراوات درون آن تعبیه شده‌است. در نتیجه مخاطب دقیقا می‌داند که چه چیزی تهیه می‌کند.

جنس کراوات

کراوات از چه نوع پارچه‌ایست؟ مناسب فصول سرد است یا گرم؟ این موارد باید حتما بر روی جعبه کراوات و پاپیون ذکر شود.

نحوه بستن!

می‌توانید هنگام چاپ جعبه کراوات و پاپیون برای جذاب‌تر شدن کار، مدل‌هایی از نحوه بستن کراوات را پشت جعبه طراحی کنید. در این صورت، کسی که بستن کراوات را بلد نیست، می‌تواند با یک نگاه ساده به روی جعبه کراوات خریداری‌شده، نحوه انجام این کار را یاد بگیرد.

  چاپ بروشور ۲ لت + قیمت و مشخصات چاپ دولت

از چه مقوایی برای چاپ جعبه کراوات و پاپیون استفاده می‌شود؟

امروزه جعبه‌های کراوات و پاپیون را در دو نوع هاردباکس و جعبه‌های مقوایی تولید می‌کنند. جعبه‌های هاردباکس معمولا از نوع پلاستیک فشرده یا در برخی موارد از جنس چوب هستند. در مقابل، جعبه‌های مقوایی این محصول از مقوای ایندربرد و پشت طوسی تولید شده و در اکثر مواقع، به صورت چندلایه هستند. به لطف همین چندلایگی است که مقاومت جعبه کراوات بالا‌تر می‌رود. علاوه بر آن، برای ظاهر جذاب‌تر جعبه و برای این که تمام محتویات آن از بیرون دیده شود، در وسط جعبه از یک تکه طلق استفاده می‌کنند. در صورتی که شما هم قصد برون سپاری چاپ جعبه کراوات و پاپیون ر ا به یک مرکز معتبر و با‌سابقه دارید، ما منتظر شما هستیم.

  چاپ جعبه لوازم آرایشی بهداشتی + جعبه و بسته بندی لوازم آرایشی

هنگام برون سپاری چاپ جعبه کراوات و پاپیون چه نکاتی را رعایت کنیم؟

سعی کنید جعبه کراوات و پاپیون را به صورت چندلایه طراحی کنید تا تا زمان تحویل به مشتری مقاومت و دوام خود را حفظ کند.

معمولا جعبه‌های کراوات را به صورت باریک و دراز طراحی می‌کنند تا کراوات درون جعبه چروک نشود.

 توجه کنید که هرقدر در طراحی و چاپ جعبه کراوات خلاقیت به خرج دهید، در نهایت قیمت نهایی محصول شما نیز بالا‌تر خواهد بود. در نتیجه لازم است در چاپ جعبه کراوات و پاپیون چه از لحاظ انتخاب رنگ جعبه و چه از نظر نوع طراحی آن، نهایت خلاقیت را به خرج دهید.

در نهایت، برای این که بهترین نتیجه را از چاپ و طراحی جعبه محصول خود بگیرید، این کار را به مراکز معتبر بسپارید.

مجموعه طراحی و چاپ المهدی آماده ساخت جعبه‌های مختلف نظیر جعبه لوازم بهداشتی، جعبه انواع پوشاک و جعبه کراوات و پاپیون می باشد. در نتیجه می‌توانید با خیالی آسوده به ما اعتماد کرده و چاپ جعبه‌های خود را به ما بسپارید. اگر در خصوص نحوه قیمت گذاری یا چگونگی ثبت سفارش سوالی دارید، می‌توانید همین الان از طریق چت واتس اپ به ما پیام دهید و یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – ۰۲۱۳۳۹۵۵۷۸۹ با ما در ارتباط باشید. 

شاید به خدمات و مطالب زیر نیز علاقه مند باشید:

امتیاز شما

دیدگاه خود را بنویسید