معرفی نرم افزارهای طراحی لیبل

بهترین نرم افزارهای طراحی لیبل (Label)

آنچه در این مطلب می خوانید...

اگر تولید کننده محصولی هستید، تفاوتی ندارد که چه محصولی تولید می کنید در هر صورت نیاز به چاپ لیبل خواهید داشت. از لیبل شیشه ای گرفته تا لیبل PVC و… . اما شاید برای شما سوال باشد که از چه نرم افزارهایی می توان در جهت طراحی برچسب ها استفاده کرد؟ بهترین نرم افزارهای طراحی لیبل کدام هستند؟ به صورت کلی شما از نرم افزارهایی مانند Nice Label، Maestro Label Designer و… می توانید برای این امر استفاده کنید که در ادامه بیشتر در مورد آن ها توضیح خواهیم داد.

همانطور که می دانید لیبل ها یکی از تاثیرگذار ترین موارد در تبلیغات هستند. نحوه طراحی لیبل و برنامه های مربوط به آن به گسترش و پیشرفت بیزنس ها کمک می کند. امروزه بدون طراحی لیبل ها و برچسب های زیبای معرفی محصولات نمی توانید وارد عرصه رقابت در بازارها شوید، پس بهتر است حساسیت کار را درک کرده و از بهترین طرح های ممکن برای معرفی محصولات خود استفاده کنید.

تناسب و هماهنگی محتوای محصول و طرح روی جلد آن یکی از ملزومات طراحی لیبل است که باید مورد توجه قرار گیرد. لیبل ها برای برندسازی محصولات بسیار مهم هستند. طراحی لیبل مناسب می تواند مشتری را تحت تاثیر قرار دهد. حال وقت آن است که به معرفی نرم افزار هایی برای انجام این کار، از نسخه رایگان تا پرمیوم و پولی را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار برای طراحی برچسب و لیبل

 

برنامه Maestro Label Designer

Maestro Label Designer یک نرم افزار طراحی لیبل آنلاین است که توسط OnlineLabels.com توسعه یافته است. این نرم افزار که به صورت آنلاین مدیریت می شود، شامل قالب های خالی و از پیش طراحی شده برای صدها اندازه و پیکربندی مختلف، از جمله برچسب ها، کلیپ آرت، فونت ها و موارد دیگر می باشد. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار ابزار تراز برای کمک به چاپ است.

با استفاده از انواع اشکال گرافیکی لیبل های زیبا و منحصر به فردی طراحی کنید. علاوه بر این، ده ها قالب از پیش آماده شده در این نرم افزار وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید برچسب های زیبا و چشم نوازی ایجاد کنید. مهم نیست که برچسب مورد نظر خود را برای چه نیازی طراحی کنید. زیرا این برنامه شامل ده ها قالب مختلف برای لیبل ها…می باشد تا بتوانید لیبل مورد نظر خود را بدون تسلط بر مهارت های گرافیکی حرفه ای طراحی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Label Design Studio را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

  لیبل PVC: چاپ انواع لیبل پی وی سی {برچسب PVC}

 

 برنامه NiceLabel

یکی از برنامه های دیگر در جهت طراحی برچسب و لیبل که می توانید از آن ها استفاده کنید، برنامه نایس لیبل (Nice Label) است. این نرم افزار که از فناوری دات استفاده می کند دارای قابلیت ها و امکانات پیشرفته ای است که می توانید از آن ها در حین طراحی خود استفاده کنید. تفاوتی ندارد که ابعاد لیبل شما چقدر باشد، بزرگ یا کوچک! در هر صورت می توانید از نرم افزار Nice Label استفاده کرده و با سرعتی بالا لیبل های حرفه ای طراحی کنید و سپس به سراغ چاپ لیبل خود بروید. شما در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید می توانید از نرم افزار استفاده کنید.

اپلیکیشن برای طراحی برچسب و استیکر

 

برنامه Labeljoy

Labeljoy نرم افزاری تخصصی برای ایجاد و چاپ لیبل برای چسباندن روی محصولات، پاکت نامه، کارت ویزیت، سی دی و… می باشد. که در نرم افزار Labeljoy می توانید بارکدهای خطی، دوبعدی، کدهای QR، متن و سایر عناصر گرافیکی ایجاد کنید. فضای کاری این برنامه به شما امکان استفاده از جلوه های پیشرفته محو شدن، شفافیت و چرخش را می دهد. نرم افزار طراحی برچسب Labeljoy همچنین به شما این امکان را می دهد که با دانلود از Excel، Access یا فایل متنی یا از سیستم های پایگاه داده حرفه ای مانند MySql، Oracle یا SQL Server، داده های لازم را از یک منبع خارجی فراخوانی کنید.

  لیبل شیشه ای (برچسب شیشه ای) چاپ لیبل شیشه ای + قیمت

 

برنامه Canva

امروزه ابزارهای گرافیکی مانند Canva وجود دارند که حتی به شما این امکان را می دهند که به راحتی با تلفن همراه یک لوگو ایجاد کنید. ایجاد لوگو با برنامه Canva بسیار ساده است.

Canva یک برنامه رایگان برای طراحی گرافیکی مانند پوستر، تصاویر، لوگوها برای شبکه های اجتماعی و غیره است. که برای ساخت لوگو مورد نظر بعد وارد شدن به سایت در کادر جست و جو کلمه لوگو را انتخاب کنید.

این برنامه یکسری الگوها و برچسب هایی به شما نمایش می دهد که تنها برای مشترکین پرمیوم در دسترس است. با این حال شما می توانید از بین گزینه های رایگان الگو مناسب خود را انتخاب کنید و ویرایش و ذخیره سازی کنید.

برنامه Canva جهت طراحی لیبل

 

برنامه مایکروسافت ورد Microsoft Word

محبوبیت برنامه ماکروسافت ورد MICROSOFT WORD، در تایپ و نوشتن حروف یا اعداد با روش های مختلف و روش های بسیار آسان است. نکته مهم این است که این برنامه روی اکثر سیستم ها نصب شده و دسترسی وسیعی دارد. استفاده از این نرم افزار در کنار امکانات بسیار به شما در ساخت لیبل های شخصی یا تجاری کمک می کند.در این برنامه فرمت های مختلفی برای پیکربندی وجود دارد.

همچنین پیشنهاد می شود جهت چاپ لیبل سی دی و چاپ لیبل متالایز نقره ای و طلایی کلیک کنید.

امتیاز شما

اشتراک‌گذاری:

دیدگاه خود را بنویسید