لیبل شیشه ای (برچسب شیشه ای) چاپ لیبل شیشه ای + قیمت

اگر قصد سفارش چاپ لیبل شیشه ای یا همان لیبل PVC شفاف و بی رنگ را دارید می توانید، بدون مطالعه کامل این مطلب، همین الان روی دکمه تماس با مشاوران المهدی کلیک کنید تا به صورت کاملا رایگان و تلفنی با مشاوران مجموعه ما صحبت کنید و اگر سوال و ابهامی در خصوص سفارش خود دارید مطرح کنید. حتی اگر نیاز به مشاوره ندارید و تصمیم نهایی خود را بابت سفارش گرفته اید و تنها قصد استعلام هزینه و قیمت چاپ برچسب شیشه ای را دارید، باز هم تنها کافیست با همکاران ما تماس بگیرید. همچنین از طریق چت واتساپ نیز می توانید با ما در تماس باشید.

چاپ لیبل شیشه ای: قیمت برچسب شیشه ای شفاف {*لیبل ترانسپارنت*}

آنچه در این مطلب می خوانید...

لیبل چیست؟

لیبل ها یکی از اجزای مهم و جدا ناشدنی محصولات مختلف هستند. لیبل ها درواقع برچسب هایی هستند که روی کالا و محصولات مختلف قرار می گیرد و توضیحات مختلفی را در مورد آن محصول ارائه می کند. این اطلاعات می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • لوگوی شرکت
  • اسم برند سازنده محصول
  • مواد اولیه و استفاده شده برای تولید کالا
  • ویژگی های محصول
  • نحوه استفاده از محصول
  • شرایط نگهداری
  • آدرس و شماره تماس تولیدکننده
  • استاندارد
  • و…

همچنین برای صنایع و محصولات مختلف، لیبل های متفاوتی وجود دارد. از مهم ترین انواع برچسب ها می توان به برچسب شیشه ای (که به آن لیبل شیشه ای یا لیبل ترنسپرنت نیز می گویند)، لیبل پی وی سی (PVC)، لیبل پشت چسب دار، لیبل کاغذی و… اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید بیشتر با لیبل ها، انواع آن و کاربرد برچسب های مختلف آشنا یوید روی عبارت لیبل چیست کلیک کنید.

تصویر لیبل شیشه ای روی شامپو بدن

لیبل شیشه ای چیست؟ چه کاربردی دارد؟

برچسب شیشه ای یا لیبل شفاف که یکی از انواع برچسب PVC می باشد، به دلیل مقاومت بالا و خاصیت ضد آبی که دارند یکی از مهم ترین و محبوب ترین مدل های لیبل پشت چسب دار محسوب می شود. این مدل برچسب که از پلاستیک تولید می شود کاملا به صورت بی رنگ تولید می شود تا زمانی که روی محصولی چسابنده شد، همچنان خود محصول مشخص و قابل مشاهده باشد.

اما شاید برای شما این سوال ایجاد شده باشد که جنس این لیبل ها از چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که این لیبل ها از پلاستیک درست شده اند و به همین دلیل مقاومت بالا دارند و در برابر آب نیز مقاوم هستند. احتمالا شما برچسب Transparent را در فضاها و مصارف مختلفی دیده باشید. مثلا روی بسیاری از بطری های نوشیدنی، بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی مانند سرم مو، شامپو و…، همچنین برچسب هایی روی خودرو زده می شوند (هم برچسب های تزئینی و هم برچسب هایی مانند معاینه فنی و…)

لیبل شیشه ای چیست؟ چه کاربردی دارد؟

مهم ترین مزیت ها و ویژگی های که برچسب شفاف شیشه ای دارند

استفاده از لیبل پشت چسب دار شیشه ای مزیت های زیادی دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این برچسب های ضد آب هستند. به همین خاطر اگر کالا و یا فضایی که برچسب را روی آن چسبانده اید قابل شست و شو باشد (مانند شیشه) برچسب شما از بین نخواهد رفت. همچنین لیبل شیشه ای تا حد زیادی در برابر حرارت، رطوبت و همچنین گرد و غبار مقاوم است.
  2. این برچسب ها دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی می باشند و روی سطح های مختلفی مانند سطح چوبی، سطح پلاستیکی، سطح شیشه ای و… قابلیت چسبندگی دارد.
  3. احتمالا یکی از مهم ترین ویژگی های این کالا که منجر به انتخاب آن می شود قابلیت شفاف بودن (transparent) آن است که باعث می شود از هر دو طرف قابلیت خواندن و مشاهده داشته باشد.
  4. شما می توانید برش های مختلفی از لیبل شیشه ای داشته باشید. مانند برچسب شیشه ای دایره ای، مربعی، مستطیلی و…
  5. در بسیاری از محصولات با توجه به نوع طرح استفاده از برچسب شفاف می تواند باعث شیک تر شد و جذاب شدن محصول شما شود.
مهم ترین مزیت ها و ویژگی های که برچسب شفاف شیشه ای دارند

انواع برچسب شیشه ای

لیبل های شیشه ای دارای سه نوع براق (شفاف)، نیمه شفاف که البته با نام مات نیز شناخته می شود و همچنین مدل پشت سفید می باشد که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی دارند.

مثلا از برچسب های شیشه ای که کاملا شفاف هستند در کالاهایی استفاده می شود که حتما نیاز است که پشت برچسب قابل مشاهده و رویت باشد. از سمت دیگر اگر قصد دارید که از برچسب شما نور رد نشود می توانید از مدل پشت سفید استفاده کنید. در این نوع در پس زمینه لیبل، رنگ سفیدی که قرار دارد که باعث خوانا شدن آن می شود.

همچنین کاربرد لیبل های شیشه ای مات و یا نیمه شفاف در کالاهایی است که ممکن است رنگ کالا روی برچسب اثر گذار باشد. در این شرایط برای این تفکیک بهتر این دو از هم از برچسب های نیمه شفاف استفاده می شود.

انواع چاپ لیبل شیشه ای (لیبل PVC شفاف)

روش های مختلفی برای سفارش چاپ لیبل شیشه ای وجود دارد که بستگی به تیراژ انتخابی و موارد دیگری نظیر طرح و رنگ لیبل شما دارد. اما مهم ترین روش های چاپ برچسب شیشه ای عبارت اند از:

  • چاپ دیجیتال
  • چاپ افست
  • چاپ یو وی
  • چاپ طلاکوب
  • چاپ لیبل با دستگاه لیبل پرینتر
  • چاپ سیلک
  • و…
انواع چاپ لیبل شیشه ای بی رنگ (لیبل PVC شفاف)

چاپ افست لیبل شیشه ای:

اگر تولیدات محصولات شما زیاد است چاپ افست می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. به طور مثال شرکت هایی که لوازم آرایشی و بهداشتی مانند ماسک مو، سرم مو، شامپو و… در حجم انبوه تولید می کنند، چاپ افست انتخاب خوبی برایشان به شمار می رود.

در چاپ افست معمولا کیفیت کار نسبت به چاپ دیجیتال کمی بیشتر و هزینه چاپ در تیراژ بالا کمی به صرفه تر می باشد.

چاپ دیجیتال لیبل شیشه ای:

اگر به تعداد کمی از لیبل نیاز دارید بهتر است که از چاپ دیجیتال استفاده کنید. از طرفی دیگر مدت زمانی که طول می کشد تا لیبل شیشه ای دیجیتال آماده شود بسیار کوتاه تر و کمتر از مدت زمان چاپ افست است.

چاپ با پرینتر لیبل:

از دستگاه های پرینتر لیبل زمانی استفاده می شود که شما قصد دارید لیبل شیشه ای با طرح یک رنگ داشته باشید.

چاپ طلاکوب:

اگر قصد دارید که یک لیبل متفاوت و شیک داشته باشید می توانید تمام و یا قسمتی از لیبل شیشه ای خود را طلاکوب کنید. به عنوان مثال زمانی که سفارش لیبل شیشه ای ثبت می کنید کافیست بگویید تا لوگو یا اسم برند شما به صورت طلاکوب چاپ شود.

قیمت چاپ برچسب شیشه ای (لیبل شیشه ای)

قیمت چاپ لیبل شیشه ای

اگر قصد سفارش برچسب شیشه ای شفاف را دارید، طبیعی است که این سوال در ذهن شما باشد که هزینه چاپ لیبل شیشه ای چقدر است؟ در این خصوص باید گفت که محاسبه قیمت به طور دقیق نیازمند اطلاعاتی در خصوص خروجی نهایی مدنظر شماست. ابعاد و برش لیبل، طرح شما، تیراژ مد نظر و… عوامل بسیار تاثیرگذاری در قیمت نهایی هستند. به شما پیشنهاد می کنیم برای استعلام قیمت و همچنین مشاوره پیش از خرید همین الان با شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – ۰۲۱۳۳۹۵۵۷۸۹ تماس های  بگیرید و یا از طریق چت واتساپ با ما در تماس باشید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ انواع لیبل های مختلف روی عبارت چاپ لیبل (برچسب) کلیک کنید.

نمونه کار سفارش چاپ لیبل

ویدئو چاپ لیبل شیشه ای حرفه ای

ویدئو چاپ لیبل شیشه ای با پرینتر معمولی در خانه

شاید به خدمات و مطالب زیر نیز علاقه مند باشید:

4.3/5 - (3 امتیاز)

۳ دیدگاه

  1. mahan مهر ۱۵, ۱۴۰۱ در ۵:۲۲ قبل از ظهر - پاسخ

    تیراژ کم هم میشه سفارش لیبل شیشه ای داد؟ شما انجام می دین؟

  2. حسین امامی دی ۲۳, ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۴ بعد از ظهر - پاسخ

    ما برای محصولات مون چاپ لیبل شیشه ای نیاز داریم. ولی تو طراحی مشکل داریم. کار طراحی اینا رو هم میشه بسپریم به شما؟

    • sara yousefi دی ۲۳, ۱۴۰۱ در ۷:۲۴ بعد از ظهر - پاسخ

      سلام عرض ادب. بله با شماره های گفته شده تماس بگیرید همکاران راهنمایی تون می کنن. تشکر از شما

دیدگاه خود را بنویسید