هارد باکس کشویی | قیمت و سفارش هاردباکس کبریتی

اگر شما قصد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جعبه کشویی را دارید و یا حتی می خواهید آن را سفارش دهید، نشان می دهد که این جمله از استیو جابز را که می گوید: نحوه ارائه هر چیزی اهمیت آن را مشخص می کند را به خوبی درک کرده اید.

بسته بندی و جعبه ای که هدایای تبلیغاتی، هدایای شخصی و محصول خودتان را در آن قرار می دهید، اگر مهم تر از محصول تان نباشد، کمتر نیست. در ادامه این مطلب در خصوص هاردباکس های کشویی یا کبریتی بیشتر صحبت می کنیم. انواع آن را می شناسیم، کمی با فرایند تولید و چاپ این جعبه ها آشنا می شویم، تصویر چند نمونه را مشاهده و می کنیم و درنهایت در خصوص موارد تاثیرگذار در قیمت هارد باکس کشویی بحث خواهیم کرد.

هارد باکس کشویی (کبریتی)

آنچه در این مطلب می خوانید...

هارد باکس کشویی (جعبه کبریتی)

هارد باکس که ممکن است نام آن را جعبه سخت و یا کادویی نیز شنیده باشید، جعبه های محکمی هستند که در مدل مختلفی تولید می شوند. یکی از رایج ترین این جعبه ها، مدل هارد باکس کشویی است که خود آن نیز دو مدل دارد. طراحی جعبه کشویی به این صورت است که از دو قسمت تشکیل شده است. یکی همان جعبه ای است که محصول یا هدیه شما در آن قرار می گیرد و دیگری، باکسی است که این جعبه به حالت کشویی داخل آن می رود. متریال ساخت لایه رویی و جعبه داخلی هم می تواند مشابه و هم می تواند لایه رویی ضخامت کمتری داشته باشد.

همانطور که گفتیم جعبه کشویی دو نوع است. یک مدل این جعبه ها به این صورت است که دو طرف آن باز است و جعبه داخلی از هر دو سمت می تواند به سمت بیرون بیاید، دقیقا مانند جعبه کبریت. به همین دلیل است که به آن هارد باکس کبریتی نیز می گویند. اما در مدل دیگر تنها یک طرف جعبه باز است. طبیعی است که اگر کالای حساس و ارزشمندی دارید شاید بهتر باشد برای حفظ و بالا بردن امنیت کالای درون بسته، هارد باکس کشویی یک طرفه سفارش دهید.

همچنین شاید بد نباشد که اشاره کنیم که یکی دیگر از مدل های هارد باکس، مدلی است که بستن درب جعبه به وسیله آهنربا صورت می گیرد که به آن جعبه مگنتی (هارد باکس مگنتی) می گویند.

سفارش هارد باکس کشویی

هارد باکس کشویی در طرح های مختلف

در قسمت قبلی اشاره کردیم که جعبه های کشویی و کبریتی از مدل های رایج هستند و زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از علت های این محبوبیت این است که با توجه به جنس مقوایی که این جعبه ها دارند به راحتی پس از تولید می توان روی آن طرح های فانتزی و یا حتی نام و لوگوی برند خودتان را چاپ کنید. همچنین از خدمات مختلف دیگری مانند روکش سلفون براق، روکش سلفون مات، طلاکوبی و… استفاده کرد.

از جعبه کشویی برای چه مواردی استفاده می شود؟

کاربرد هارد باکس کشویی و یا کبریتی به قدری زیاد است که احتمالا هر کدام از ما بارها با آن مواجه شده ایم. از این جعبه ها می توان جهت بسته بندی محصولات صنایع مختلفی استفاده نمود. به طور مثال در صنعت بازی برای بسته بندی انواع بازی های فکری مانند شطرنج می توان از این جعبه ها استفاده کرد. در صنعت کتاب نیز دیده ایم که کتاب های نفیس و یا با قطر بالا را در این باکس ها قرار می دهند مانند: شاهنامه و یا کتاب های مذهبی. بسته بندی لوازم الکترونیکی مانند لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل از دیگر مواردی است که در آن این باکس های کشویی استفاده می شود.

سایر کاربردهای هارد باکس کشویی:

  • جواهرات
  • زیورآلات
  • ساعت
  • عطر و ادکلن
  • پک های آموزشی
  • و…

طبیعی است که کاربرد این جعبه به ابعاد آن هم مرتبط است.

خرید جعبه سخت کشویی (کبریتی)

چرا باید از هارد باکس کشویی استفاده کرد؟

اگر شما کسب و کار هستید و محصولی را می فروشید، مطمئنا بسته بندی و جعبه ای که کالای شما در آن قرار دارد و به مشتریان ارائه می کنید بسیار مهم است. حتی بسته بندی انقدری اهمیت دارد که می تواند روی فروش شما هم تاثیرگذار باشد و منجربه افزایش فروش بشود.

همچنین قرار دادن محصول و یا حتی هدیه شما در این جعبه های سخت علاوه بر بالا رفتن امنیت کالا، باعث خاص شدن، شیک شدن و ارزشمندتر شدن هدیه و یا کالای شما می شود.

از طرفی دیگر با ارائه یک بسته بندی شکیل شانس خود را برای اینکه در ذهن مخاطب بمانید بیشتر خواهید کرد چرا که زمای که کالای شما دارای جعبه ای محکم و بادوام و البته زیبا مانند این جعبه های سخت کشویی باشد، مشتری شما همیشه محصول را داخل این جعبه نگهداری و می کند و زمان استفاده احتمالا یاد برند و یا فروشگاه شما خواهد افتاد به خصوص اگر با یک طرح زیبا لوگوی خود در قسمتی از جعبه چاپ کنید.

حتی در مواقعی ممکن است که مشتری دیگر محصول را به هر دلیلی نداشته باشد اما از هارد باکس شما به عنوان جعبه ای برای سایر وسایل خود استفاده کند و آن را نگه دارد.

قیمت هاردباکس کشویی

اگر قصد سفارش هارد باکس داشته باشید، احتمالا یکی از سوالاتی که الان در ذهن شما وجود دارد این است که خب من تصمیم گرفته ام برای محصولاتم از این جعبه ها تهیه کنم، اما قیمت جعبه کشویی یا کبریتی چقدر است؟

در این خصوص به طور مشخص نمی توان صحبت کردن چون هزینه ساخت و تولید جعبه سخت کشویی بستگی به ابعاد، متریال به کار رفته، طرح ها، تیراژ و… دارد برای همین بهترین راهکار این است که همین الان با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید، با انتخاب و مشخص کردن فاکتورها و المان های بالا قیمت نهایی سفارش خود را متوجه شوید.

قیمت هاردباکس کشویی

سفارش هارد باکس کشویی یا کبریتی

اگر قصد طراحی و سفارش هارد باکس کشویی سفارشی و اختصاصی دارید مجموعه المهدی در کنار شماست تا با تجربه بسیار زیاد در این امر، بهترین مسیر را پیش پای شما قرار دهد. شما می توانید جعبه هارد باکس ها را با طرح اختصاصی مانند لوگو، اسم برند و… که مخصوص مجموعه خودتان است سفارش دهید.

همچنین شما می توانید در مجموعه المهدی سفارش هارد باکس های دیگر نظیر هارد باکس مگنتی، هارد باکس سه تکه و… را نیز ثبت کنید.

سفارش و تولید هاردباکس کشویی اختصاصی

ویدئو هاردباکس کشویی (جعبه سخت کشویی یا کبریتی)

شاید به خدمات و مطالب زیر نیز علاقه مند باشید:

4.7/5 - (4 امتیاز)

۸ دیدگاه

  1. مهدی مرداد ۲۷, ۱۴۰۱ در ۴:۴۲ بعد از ظهر - پاسخ

    اگه قیمتش خوب باشه چیز باحالیه

    • sara yousefi مرداد ۲۷, ۱۴۰۱ در ۴:۵۳ بعد از ظهر - پاسخ

      بله همینطوره. برای استعلام هزینه و قیمت چاپ هاردباکس کشویی می تونین با همکاران ما در تماس باشید

  2. مبینا مرداد ۲۷, ۱۴۰۱ در ۵:۰۹ بعد از ظهر - پاسخ

    هارد باکس کشویی رو میشه با طرح دلخواه زد؟ یعنی سفارش طراحی اختصاصی داشت؟

    • sara yousefi مرداد ۲۹, ۱۴۰۱ در ۷:۳۵ بعد از ظهر - پاسخ

      بله امکان سفارش با طرح اختصاصی هم هست

  3. اشکان مرداد ۲۸, ۱۴۰۱ در ۶:۴۲ بعد از ظهر - پاسخ

    حداقل تیراژ سفارش جعبه کشویی چقدر هست؟

  4. مهرنوش مهر ۵, ۱۴۰۱ در ۶:۵۸ قبل از ظهر - پاسخ

    سفارش هاردباکس کشویی رو در هر تیراژی قبول می کنید؟

  5. حجت دی ۲۳, ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۲ بعد از ظهر - پاسخ

    هاردباکس کشویی و کبریتی یکی هستن آره؟ فرقی ندارن؟

    • sara yousefi دی ۲۳, ۱۴۰۱ در ۷:۲۳ بعد از ظهر - پاسخ

      سلام بله یکی هستن

دیدگاه خود را بنویسید