چاپ جعبه کلوچه

نیاز به چاپ جعبه کلوچه و کوکی دارید؟ برای سفارش طراحی و چاپ جعبه کیک و کلوچه می توانید همین الان از طریق چت واتس اپ به ما پیام دهید و یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – ۰۲۱۳۳۹۵۵۷۸۹ با ما در ارتباط باشید. همچنین در صورتی که پیش از سفارش تولید بسته بندی و جعبه برای کلوچه نیاز به مشاوره دارید و یا سوالی در خصوص قیمت چاپ این بسته بندی دارید باز هم می توانید با همکاران ما در مجموعه چاپ و طراحی المهدی در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که در صورتی که نیاز به چاپ لیبل، چاپ بروشور، بروشور سه لت و… دارید، باز هم مجموعه ما آماده خدمت رسانی به شماست.

چاپ جعبه کلوچه (طراحی و تولید کارتن و جعبه کیک و کلوچه)

آنچه در این مطلب می خوانید...

نکات مهم در خصوص چاپ جعبه کلوچه

یکی از شیرینی‌های پرطرفدار در بین ایرانیان، انواع کلوچه است. معمولا کلوچه‌ها در دو نوع باز و بسته‌بندی به فروش می‌رسند. اما نوع بسته‌بندی آن به علت ماندگاری بالا‌تر، مشتریان بیشتری دارد. برای چاپ جعبه کلوچه، نکات مهمی باید رعایت شود تا کلوچه‌ها از زمان تولید تا رسیدن به دست مشتری، نرمی و تازگی خود را حفظ کنند. در این مطلب به چند نکته مهم در این خصوص اشاره می‌کنیم. از نوع کاغذ انتخابی برای جعبه کلوچه گرفته تا مواردی که باید بر روی جعبه چاپ شوند را مورد بررسی قرار می‌دهیم. پس اگر تولیدکننده کلوچه هستید و قصد دارید چاپ جعبه محصولات خود را به مرکزی معتبر بسپارید، ما در این مسیر در کنار شما هستیم.

  چاپ جعبه کرافت

جعبه کلوچه و کوکی

در چاپ جعبه کلوچه طراحی ظاهری را در نظر بگیرید

از آنجایی که کلوچه یک شیرینی پرطرفدار است، اغلب مردم دوست دارند آن را با بسته‌بندی‌های زیبا تحویل بگیرند. همچنین عده زیادی این شیرینی را برای هدیه دادن به عزیزانشان تهیه می‌کنند، پس باید طراحی جعبه آن زیبا و جذاب باشد. معمولا تعداد کلوچه باید با گنجایش جعبه هماهنگ باشد. برای مثال، اگر به بازار مصرفی مخاطب نگاهی بی‌اندازید، کلوچه‌هایی با بسته‌های چهارتایی، شش تایی، هشت تایی و دوازده تایی می‌بینید. لازم به ذکر است که طراحی اغلب جعبه‌های کلوچه به صورت چهاررنگ بوده و برای جلوه بهتر آن از طلاکوب زنی و یووی استفاده می‌شود.

  چاپ جعبه متالایز

در طراحی جعبه کلوچه به مناسبت‌های مختلف توجه کنید.

همانطور که در بالا گفته‌شد، افراد زیادی هستند که کلوچه را برای هدیه در مناسبت‌های مختلف خریداری می‌کنند. پس نوع و طراحی جعبه کلوچه باید با مناسبت‌های مختلف سنخیت داشته باشد. برای مثال، اگر بخواهید در روز ولنتاین فروش خوبی داشته باشید، باید کلوچه‌هایتان را در جعبه قلبی‌شکل به دست مشتریان برسانید. یا برای عید نوروز، طراحی روی جعبه کلوچه باید نماد یا سمبلی از این عید باستانی باشد. در نتیجه مشتری می‌داند که برای کدام مناسبت، چه محصولی تهیه کند و بازخورد مثبت آن، به رونق کسب و کار شما هم خواهد رسید. اگر حتی بتوانید در چاپ جعبه کلوچه، رنگ آمیزی جعبه را طبق مناسبت‌های مختلف انجام دهید، بازخورد بهتری نسبت به جعبه‌هایی یکنواخت و تنها با یک رنگ دریافت می‌کنید. به طور مثال به این منظور می توانید از هارد باکس استفاده کنید.

  چاپ جعبه ایندربرد (جعبه مقوایی ایندربرد)

جعبه کوکی و کلوچه

چه مواردی باید بر روی جعبه کلوچه چاپ شوند؟

لوگو: هر کسب و کاری، شاخص طراحی خود یعنی یک لوگو دارد که فقط برای همان کسب و کار است. در نتیجه لوگو اولین موردیست که باید به شکلی زیبا بر روی جعبه کلوچه طراحی شود. می‌توانید برای شکیل‌تر کردن جعبه کلوچه، لوگوی خود را به طور برجسته روی آن چاپ کنید. اما بدانید که لوگوی شما موجب ماندگاری محصول شما در ذهن مخاطب می‌شود. پس به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. بهتر است لوگو را در وسط جعبه کلوچه چاپ کنید تا بهتر خودنمایی کند.

نام کلوچه: برای مثال، کلوچه گردو و شکلات. یا کلوچه کشمشی.

ترکیبات کلوچه: بدانید که لازم به ارائه دستور پخت کلوچه بر روی جعبه آن نیست. اما مخاطب باید باند که کلوچه مورد نظر به طور مختصر چه ترکیباتی دارد. برای مثال، نوع آرد مورد استفاده، نوع شکر و مغذیجات به کار رفته در ساخت کلوچه باید بر روی جعبه آن چاپ شوند.

میزان کالری کلوچه.

تاریخ تولید.

تاریخ مصرف.

قیمت روز کلوچه به ریال و تومان. مطمئن باشید با رعایت این نکات در چاپ جعبه کلوچه، بهتین نتیجه را از عرضه این محصول به بازار خواهید گرفت.

انواع جعبه کلوچه کدامند؟

امروزه کلوچه در جعبه‌های مختلفی به فروش می‌رسد.

جعبه‌های سخت یا پلاستیکی

 از نظر زیبایی، این جعبه‌ها ظاهر زیبا‌تر و شکیل‌تری دارند و برای سوغات یا هدیه دادن نیز مناسب‌ترند. اما یکی از معایب این نوع جعبه، عدم تجزیه آن در محیط زیست است.

جعبه‌های مقوایی

رایج‌ترین نوع جعبه کلوچه، جعبه‌های مقوایی هستند که از کاغذ‌های متعددی برای طراحی و چاپ آنها استفاده می‌شود. جعبه‌های مقوایی به راحتی در محیط زیست تجزیه می‌شوند و در عین حال، ظاهر شکیلی نیز دارند. اما نکته قابل توجه برای چاپ جعبه‌های مقوایی کلوچه، کاغذ مورد استفاده در آن است. مقوای مورد استفاده در چاپ این جعبه معمولا مقوای ایندربرد ۲۷۰ گرمی برای جعبه‌های کوچک و مقوای ایندربرد پشت‌طوسی برای جعبه‌های بزرگ است.

 همچنین برای جذاب‌تر شدن جعبه، بر روی آن طلاکوب انجام می‌شود. بدانید که هرقدر جعبه محصول شما شیک‌تر و زیبا‌تر باشد و خلاقیت بیشتری در طراحی آن به کار رود، به طبع، قیمت آن نیز بالا‌تر خواهد بود. پس در طراحی و چاپ جعبه کلوچه، ابتدای هر کار، خلاقیت به خرج دهید. همچنین شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ انواع جعبه و نحوه ثبت سفارش، همین الان از طریق چت واتس اپ به ما پیام دهید و یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – ۰۲۱۳۳۹۵۵۷۸۹ با ما در ارتباط باشید.

شاید به خدمات و مطالب زیر نیز علاقه مند باشید:

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را بنویسید