سربرگ A5: چاپ سربرگ A5 + قیمت

اگر نیاز به چاپ سربرگ A5 اداری و یا مدیریتی به صورت فوری دارید، می توانید بدون خواندن این مطلب و بدون معطلی از طریق چت واتساپ و یا تماس با شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – ۰۲۱۳۳۹۵۵۷۸۹ با همکاران ما در مجموعه چاپ المهدی در ارتباط باشید و سفارش چاپ طراحی و چاپ سربرگ سایز A5 را به صورت آنلاین ثبت کنید. همچنین در تماس با کارشناسان ما می توانید هر سوال و ابهامی که پیش از سفارش دارید را مطرح کنید تا با خیال راحت اقدام کنید. با توجه به متغیر بودن سایز، جنس و کم بودن یا بالا بودن تیراژ مد نظر، قیمت چاپ سربرگ A5 (آ۵) را نیز پس از ارتباط با همکاران به صورت دقیق مطلع خواهید شد.

چاپ سربرگ A5 (سربرگ مدیریتی و اداری A5) فوری + قیمت ارزان

آنچه در این مطلب می خوانید...

سربرگ

یکی از ابزارهای ضروری و رایج برای هر کسب و کار داشتن سربرگ است. سربرگ ها درواقع برگه ای در سایزها و جنس های مختلف هستند که از آن برای کاربردهای مختلفی مانند چاپ فاکتور، نظرسنجی از مشتریان، نامه نگاری اداری و… استفاده می شود. در طراحی سربرگ اسم برند شما، تصویر لوگو، اطلاعات تماس مانند تلفن، آدرس، شبکه های اجتماعی و… روی سربرگ قرار می گیرد و این نکته باعث می شود زمانی که شما از این سربرگ ها استفاده می کنید و آن را برای شخص یا سازمانی ارسال می کنید، اطلاعات مجموعه و برند شما در دسترس شان باشد. چاپ سربرگ معمولا در سایز های A4 و A5 انجام می شود.

سربرگ A5

یکی از کوچک ترین سربرگ ها، سربرگ سایز A5 است که اتفاقا کاربرد بسیار زیادی داشته و هر سازمان و برندی نیاز به چاپ سربرگ A5 خواهد داشت. ابعاد A5 که نسبت به A4 کمتر است، حدودا ۱۴٫۸ * ۲۱ سانتی متر می باشد. همچنین برای ارسال سربرگ هایی در این سایز از پاکت های سایز A5 استفاده می شود که پیشنهاد می کنیم اگر به آن نیاز دارید روی عبارت چاپ پاکت A5 کیسه ای و کیفی کلیک کنید.

سربرگ A5

انواع سربرگ A5

سربرگ A5 انواع مختلفی دارد و از نظر نوع جنس چاپ به این موارد تقسیم می شود:

  • سربرگ A5 تحریر ۸۰ گرمی
  • سربرگ A5 تحریر ۱۰۰ گرمی
  • سربرگ A5 کتان ۱۲۰ گرمی
  • سربرگ A5 کارتی ۱۴۰ گرمی
چاپ انواع سربرگ A5 تحریر، کتان، کارتی و...

چاپ سربرگ A5 سفارشی طلاکوب و...

برخی از شرکت ها و برندها قصد چاپ سربرگ های A5 اختصاصی دارند و می خواهند سربرگ هایی خاص و متفاوت داشته باشند. اگر شما هم قصد دارید سربرگ A5 طلاکوب، نقره کوب و… داشته باشید می توانید انجام این کار را به مجموعه طراحی و چاپ المهدی بسپارید تا با بالاترین کیفیت ممکن این کار را برای شما انجام دهد. البته گفتن این نکته لازم به ذکر است که بسیاری از شرکت هایی که سربرگ هایی به این شکل سفارش می دهند، از آن برای کاربری عمومی خیلی استفاه نمی کنند و صرفا از آن برای مشتریان یا ایونت های خاص استفاده می کنند و در سایر موارد از سربرگ های معمولی استفاده می شود.

چه کسانی از سربرگ A5 استفاده می کنند؟

به جرات می توان گفت که سربرگ ها برای بیشتر کسب و کارها کاربرد دارد. طبیعتا بسیاری از شرکت های خصوصی، ادارات، بانک ها، سازمان ها، حتی وزارت خانه ها و… برای کارهایی نظیر مکاتبات اداری، بستن قراردادها نیاز به سربرگ دارند. همچنین کسب و کارهای شخصی نیز می توانند از سربرگ ها استفاده کنند. طور مثال یک دکتر برای نوشتن نسخه ها از نوعی از سربرگ ها استفاده می کنند که شاید آن را با اسم سرنسخه بشناسید. ناگفته نماند که مجموعه المهدی چاپ سرنسخه را با کیفیت بالا انجام می دهد.

سرچسب چیست؟

پس از چاپ سربرگ A5 یا حتی موارد دیگری مانند فرم ها، فاکتورها و… به منظور یکپارچه سازی و برای جلوگیری از پخش شدن و پراکندگی برگه ها، آن ها را از بالا یا کناره ها به صورت دسته ای به هم می چسبانند که به این کار سرچسب گفته می شود.

سفارش چاپ سربرگ سایز A5 آنلاین فوری

برای استعلام قیمت چاپ سربرگ A5 و یا سفارش سربرگ A5 مدیریتی و یا اداری کافیست با شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – ۰۲۱۳۳۹۵۵۷۸۹ تماس بگیرید و یا همین الان روی دکمه شناور واتساپ کنار سایت کلیک کنید و از طریق چت واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شاید به خدمات و مطالب زیر نیز علاقه مند باشید:

4.7/5 - (4 امتیاز)

۴ دیدگاه

  1. محمد دی ۲۳, ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۸ بعد از ظهر - پاسخ

    سربرگ A5 خیلی کار راه اندازه. همه جا کاربرد داره به همه مدیران پیشنهاد می کنم

    • sara yousefi دی ۲۳, ۱۴۰۱ در ۷:۲۵ بعد از ظهر - پاسخ

      بله دقیقا درسته

  2. محمدجواد دی ۲۳, ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۹ بعد از ظهر - پاسخ

    شما فقط چاپ سربرگ A5 داری؟

    • sara yousefi دی ۲۴, ۱۴۰۱ در ۹:۰۲ بعد از ظهر - پاسخ

      سلام. خیر. به جز چاپ سربرگ A5 که برای سفارش و قیمت می تونین از طریق تماس و واتساپ با ما در ارتباط باشید، سایزهای دیگه هم انجام میدیم.

دیدگاه خود را بنویسید