لیبل پشت چسب دار | چاپ لیبل پشت چسب دار + قیمت

اگر برای چاپ لیبل تصمیم نهایی خود را گرفته اید و الان فقط قصد ثبت سفارش چاپ لیبل پشت چسب دار را دارید، می توانید از خواندن کامل این مطلب صرف نظر کنید و همین الان با مشاوران مجموعه چاپ المهدی تماس بگیرید. همچین شما به صورت رایگان می توانید مشاوره پیش از سفارش داشته باشید و سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارید را از مشاوران و همکاران مجموعه ما بپرسید تا به جمع بندی نهایی برسید. برای استعلام قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار و دریافت مشاوره رایگان کافیست با شماره تلفن ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ تماس بگیرید و یا روی دکمه زیر کلیک کنید. همچنین از طریق دکمه چت شناور واتساپ نیز می توانید این کار را انجام دهید.

چاپ لیبل پشت چسب دار {قیمت چاپ انواع لیبل پشت چسب دار}

آنچه در این مطلب می خوانید...

لیبل چیست؟

لیبل ها در واقع برچسب هایی هستند که از جنس های مختلفی مانند پلاستیک، پی وی سی، کاغذ، فلز و… با طرح های مختلف و دلخواه در سایزهای متفاوت چاپ می شوند و روی محصولات در صنایع گوناگون می چسبند تا اطلاعاتی در مورد خود محصول یا شرکت سازنده به مشتریان ارائه کند. معمولا روی لیبل های پشت چسب دار اطلاعاتی مانند موارد زیر درج  می شود:

  • اسم و لوگوی شرکت تولید کننده
  • اطلاعات و مشخصات در خصوص محصول و مواد اولیه و به کار رفته
  • نحوه نگهداری محصول
  • نحوه استفاده
  • اطلاعات تماس شرکت تولید کننده
  • علامت های استاندارد و نشان های کسب شده
  • QR کد
  • و…

لیبل ها انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربردهای مختلفی دارند. لیبل پشت چسب دار، لیبل PVC، لیبل شیشه ای، لیبل حرارتی، لیبل صدفی و غیره.

همچنین اگر قصد دارید در مورد لیبل بیشتر اطلاعات داشته باشید پیشنهاد می کنیم مطلب لیبل چیست و انواع آن را مطالعه کنید.

لیبل پشت چسب دار چیست؟

لیبل پشت چسب دار دارای دو لایه است. یک لایه خود برچسب و یک لایه هم قسمت زیرین آن می باشد، زمانی که قصد دارید برچسب را جایی بچسبانید کافیست تا این دو لایه را از هم جدا کنید تا برچسب شما آماده باشد.

این نوع لیبل انواع مختلفی دارد مانند:

  • لیبل پشت چسب دار کاغذی
  • لیبل پشت چسب دار PVC
  • لیبل پشت چسب دار متالایز
  • لیبل شیشه ای
  • و…
لیبل پشت چسب دار چیست؟

لیبل پشت چسب دار پی وی سی:

لیبل های PVC، یکی از پر مصرف ترین انواع برچسب ها می باشد. علت این قضیه نیز به مقاومت خوب، انعطاف پذیری مناسب، و ضد آب بودن برچسب های پی وی سی بر می گردد. اگر می خواهید در مورد برچسب پی وی سی اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می کنیم روی عبارت چاپ لیبل PVC کلیک کنید.

  چاپ برچسب اموال + قیمت برچسب اموال

لیبل پشت چسب دار کاغذی:

لیبل پشت چسب دار کاغذی نیز یکی از رایج ترین انواع برچسب ها است. از این مدل که طبیعتا نسبت به مدل PVC مقاومت کمتری دارد و ضد آب هم نیست در صنایع مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال برچسب قیمت و یا QR کد که پشت بسیاری از کتاب ها مشاهده می کنید از این نوع می باشد. همچنین بسیاری از محصولات غذایی، آرایشی بهداشتی و… از برچسب کاغذی استفاده می کنند.

طبیعی که قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار کاغذی نیز پایین تر و مناسب تر از نوع PVC است.

چاپ لیبل پشت چسب دار کاغذی

لیبل پشت چسب دار متالایز:

چاپ برچسب متالایز: اگر قصد انتخاب یک لیبل جذاب و با دوام را دارید احتمالا لیبل پشت چسب دار متالایز یک گزینه فوق العاده برای شماست. این برچسب که معمولا رنگ طلایی یا نقره ای دارد از جنسی مشابه فلز (درواقع نوعی از آلیاز آلومینیوم) ساخته می شود. برچسب متالایز که در دو نوع متالایز براق و متالایز مات چاپ می شود، خاصیت چسبندگی روی سطوح مختلی را دارد مانند:

  • سطوح فلزی
  • سطوح چوبی
  • سطوح شیشه ای
  • سطوح پلاستیکی
  • و…

همچنین این برچسب همانند برچسب PVC بسیار مقاوم بوده و قابلیت شستشو دارد (ضد آب). این لیبل در صنایع مختلفی مانند تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و حتی لوازم خانگی مانند لوازم الکترونیکی و صوتی تصویری استفاده می شود.

لیبل پشت چسب دار متالایز

لیبل شیشه ای:

نوع دیگری از برچسب ها وجود دارد که کاملا شفاف بوده و خاصیت ترانسپارنت (Transparent) دارد. به دلیل شفاف بودن این برچسب زمانی که آن را روی سطحی می چسبانید، سطح پشت لیبل همچنان قابل مشاهده است. به عبارت دیگر در لیبل شیشه ای هر دو سمت را می توان مشاهده کرد. احتمالا این مدل را در لوازم های آرایشی بهداشتی مانند شامپو، مایع دستشویی و یا حتی برچسب هایی که به شیشه جلویی ماشین می چسبانند دیده باشد.

خود برچسب های شیشه ای نیز به ۳ دسته براق، مات و سفید تقسیم می شود که هر کدام بسته به نیاز شما می تواند برای مصارف مختلفی کاربرد داشته باشد. نکته دیگری که در خصوص این مورد باید اشاره کرد این است که در صورت تمایل شما، امکان طلاکوب کردن طرح نیز وجود دارد. پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیبل شیشه ای روی کلمه مقابل کلیک کنید: چاپ لیبل شیشه ای

لیبل صدفی:

نوع دیگری از لیبل های PVC، لیبل صدفی است که دارای دو مدل مات و براق می باشد. این مدل نیز مانند سایر مدل های پی وی سی کاملا با دوام و مقاوم بوده و در محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و … مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از علت های این مقاومت خوب به این دلیل است که این برچسب حالت پلاستیکی و یا ژله ای داشته که همین قضیه منجربه با دوام بودن آن در برابر پاره شدن می شود.
همچنین هنگام سفارش چاپ لیبل صدفی شما می توانید بر اساس نیازتان انتخاب کنید که لیبل صدفی کم چسب می خواهید یا پرچسب! به طور مثال اگر شما قصد دارید که زمانی که برچسب را از روی وسیله مورد نظر جدا کردید، آثار چسب روی وسیله باقی نماند می توانید از مدل کم چسب که به آن آکرونا نیز می گویند استفاده کنید.

لیبل صدفی

قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار

قیمت دقیق لیبل پشت چسب دار مانند بقیه برچسب ها بستگی به متغیرهای زیادی مانند تیراژ، ابعاد، برش ها و… دارد. پیشنهاد می کنیم برای استعلام قیمت همین الان از طریق واتساپ یا تماس با شماره های 0213398431102133955789 با ما در تماس باشید تا همکاران ما با کسب اطلاعات در مورد ابعاد و تیراژ و… قیمت دقیق را به شما اعلام کنند. همچنین اگر تردید، ابهام و سوالی در خصوص لیبل ها دارید نیز می توانید با تماس با مجموعه چاپ المهدی و دریافت مشاوره رایگان مسئله خود را حل کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

نمونه کار سفارش چاپ لیبل

4.5/5 - (2 امتیاز)

۴ دیدگاه

  1. سعید شهریور ۲, ۱۴۰۱ در ۸:۲۴ قبل از ظهر - پاسخ

    قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار چقدره؟ کمترین تیراژ چقدره؟

    • sara yousefi شهریور ۴, ۱۴۰۱ در ۶:۵۶ قبل از ظهر - پاسخ

      سلام وقت بخیر. برای استعلام قیمت و بقیه شرایط چاپ از طریق چت واتساپ به همکاران ما پیام بدید به صورت کامل راهنمایی تون می کنند

  2. حمزه اسلامی دی ۲۳, ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۵ بعد از ظهر - پاسخ

    لیبل های پشت چسبدار واقعا برای هر محصولی نیازه
    تشکر از شما

    • sara yousefi دی ۲۳, ۱۴۰۱ در ۷:۲۴ بعد از ظهر - پاسخ

      سپاس از شما

دیدگاه خود را بنویسید