چاپ جعبه خوشبوکننده {چاپ کارتن و بسته بندی اسانس و خوشبوکننده}

برای سفارش چاپ جعبه و تولید کارتن انواع خوش بو کننده می توانید همین الان از طریق چت واتس اپ به ما پیام دهید و یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – ۰۲۱۳۳۹۵۵۷۸۹ با ما در ارتباط باشید. همچنین در صورتی که پیش از سفارش تولید بسته بندی و جعبه برای خوش بو کننده هوا نیاز به مشاوره دارید و یا سوالی در خصوص قیمت چاپ این بسته بندی دارید باز هم می توانید با همکاران ما در مجموعه چاپ و طراحی المهدی در ارتباط باشید. 

چاپ جعبه خوشبوکننده {چاپ کارتن و بسته بندی اسانس و خوشبوکننده}

آنچه در این مطلب می خوانید...

نکات کلیدی هنگام چاپ جعبه خوشبو کننده

یکی از محصولات کاربردی درون منازل و اماکن عمومی، خوشبوکننده‌های هوا هستند. این محصولات با رایحه دلپذیر و مطلوب، در فضایی قرار گرفته و هوای آن محیط را خوشبو می‌کنند. چاپ و طراحی جعبه این محصول نیز باید طبق استاندارد‌های خاصی انجام شود که در این مطلب، به تمامی آنها اشاره می‌کنیم. اگر در زمینه تولید خوشبوکننده فعالیت خود را آغاز کرده‌اید، قطعا به فکر راهی هستید که مشتریان بیشتری را جذب کنید. یکی از این روش‌های کاربردی، طراحی جعبه‌ای خلاقانه برای خوشبوکننده‌هایتان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ جعبه خوشبوکننده، مطالعه این مطلب را اصلا از دست ندهید.

همچنین در صورتی که قصد چاپ انواع جعبه برای محصولات آرایشی بهداشتی را دارید مجموعه چاپ المهدی در این مسیر کنار شماست.

نکات کلیدی هنگام چاپ جعبه خوشبو کننده ​

انواع جعبه‌های خوشبوکننده کدامند؟

جعبه‌های ساده

معمولا این جعبه‌ها را برای خوشبوکننده‌هایی با قیمت مناسب استفاده می‌کنند. چاپ و طراحی این جعبه‌ها نیز قیمت بالایی ندارد. تنها راه جذاب‌تر کردن این جعبه‌ها، طراحی خلاقانه آنهاست. برای مثال می‌توانید جعبه‌ها را در ابعاد یا اشکال مختلف طراحی کنید. پیشنهاد می شود جهت چاپ جعبه مقوایی ایندربرد کلیک کنید.

جعبه‌های رنگی

اگر همان جعبه‌های ساده را با رنگ‌های مختلف طراحی کنید، جذابیت آن دو چندان می‌شود. توجه کنید که رنگ جعبه خوشبوکننده باید با رایحه آن هماهنگ باشد. برای مثال، جعبه خوشبوکننده‌هایی با رایحه گرم و تند، به رنگ قرمز است.

جعبه‌های کرافت

برای برخی از خوشبوکننده‌ها بنا بر سلیقه می توان از جعبه کرافت استفاده کرد. به طور مثال برای خوشبوکننده های چوبی که ساخته دست هستند، از جعبه کرافت استفاده می‌شود. این جعبه از کاغذ کرافت ساخته شده و حس نچرال و طبیعی بودن را برای مخاطب تدایی می‌کند.

  چاپ جعبه کرافت

جعبه‌های پنجره‌ای

در مواردی که می‌خواهند بخشی از محصول درون جعبه در معرض دید مخاطب قرار داشته باشد، از جعبه‌های پنجره‌ای استفاده می‌کنند.

جعبه‌های کادویی

برخی از خوشبوکننده‌ها را با رایحه‌های ادکلن‌های خاص طراحی می‌شود. به همین خاطر، برای این محصولات از جعبه‌های شیک و کادویی استفاده می‌کنند. این جعبه‌ها اغلب هاردباکس هستند که معمولا جنس آنها چوب یا پلاستیک فشرده است.

  هارد باکس مگنتی: قیمت و سفارش جعبه سخت آهنربایی

جعبه‌های پاکتی

بسیاری از فروشندگان، تمایل دارند خوشبوکننده‌های خود را در بسته بندی خاص و متفاوت به مشتری عرضه کنند. به همین علت، جعبه‌های پاکتی یکی از گزینه‌های متمایزکننده محسوب می‌شوند.

جعبه‌های استند

این جعبه‌ها عموما در محل صندوق‌های فروشگاه قرار می‌گیرند. به علت ظاهر شیک، قیمت بالایی نیز دارند. ویژگی بارز این جعبه‌ها این است که بخش زیادی از محصول را در معرض دید مخاطب قرار می‌دهند.

شما عزیزان می‌توانید پرکاربردرین و رایج ترین این جعبه‌ها را با مناسب‌ترین قیمت به ما سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین الان با ما از طریق واتس اپ یا شماره های اعلام شده در ارتباط باشید.

چه مواردی را بر روی جعبه خوشبوکننده چاپ کنیم؟

اولین موردی که هرگز نباید چاپ آن بر روی جعبه خوشبوکننده را فراموش کنید، لوگوی شماست. به خاطر داشته باشید که هر خدمتی که به کاربر ارائه می‌دهید، باید یک لوگوی مخصوص داشته باشد. این لوگو شاخصه کار شماست که حتما باید بر روی جعبه خوشبوکننده و هر محصول دیگری که عرضه می‌کنید چاپ شود. نوع رایحه خوشبوکننده، دومین موردیست که هنگام چاپ جعبه خوشبوکننده باید در نظر بگیرید. 

مخاطب باید بداند که خوشبوکننده مورد نظر از کدام نوع رایحه است؟ اگرچه رنگ جعبه خوشبوکننده نوع رایحه آن را بیان می‌کند اما باید حتما به صورت مکتوب آن را بر روی جعبه ذکر کنید. سعی کنید به طور کلی، ترکیبات خوشبوکننده را بر روی جعبه شرح دهید. با این کار، خریدار متوجه می‌شود که خوشبوکننده از ترکیب کدام گل‌ها و گیاهان به دست آمده است. در آخر هم حتما نشانی یا شماره تماس محل کسب و کار خود را بر روی جعبه چاپ کنید. همچنین اگر حساب کاربری در یکی از شبکه‌های اجتماعی را دارید و در آن کسب و کار خود را معرفی می‌کنید، می‌توانید برای جذب مشتری بیشتر، آدرس آن را نیز بر روی جعبه خوشبوکننده خود چاپ کنید.

چه مواردی را بر روی جعبه خوشبوکننده چاپ کنیم؟

نکات کلیدی در خصوص چاپ جعبه خوشبوکننده

  1. همانطور که می‌دانید برخی رایحه‌ها می‌توانند برای افراد آلرژی زا باشند. در نتیجه سعی کنید در صورت آلرژی زا بودن یک رایحه خاص، حتما آن را بر روی جعبه خوشبوکننده قید کنید و بگویید که برای کدام افراد با استشمام این رایحه احتمال بروز آلرژی بالا‌تر است.
  2. جعبه خوشبوکننده را مطابق با سایز آن طراحی کنید. چرا که با این کار، محصول شما به درستی درون جعبه جای گرفته و هنگام تحویل به مشتری آسیب نمی‌بیند.
  3. در صورتی که خوشبوکننده‌های مایع تولید می‌ کنید، حتما بر روی سر ظرف، درپوش مخصوص قرار دهید و سپس آن را درون جعبه بگذارید.
  4. بدانید که جعبه محصول شما بیانگر کیفیت و نحوه خدمت رسانی شماست. پس تمامی نکات گفته‌شده در این مطلب را رعایت کنید تا نتیجه مطلوبی از معرفی محصول به وسیله چاپ جعبه به دست آورید. همچنین چاپ جعبه محصولات خود را به مراکز معتبر و با سابقه بسپارید. مرکز ما با تجربه طولانی‌مدت در زمینه چاپ و طراحی جعبه انواع محصولات، همه‌روزه در خدمت شماست. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خدمت رسانی و طریقه ثبت سفارش، می‌توانید همین الان از طریق چت واتس اپ به ما پیام دهید و یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – ۰۲۱۳۳۹۵۵۷۸۹ با ما در ارتباط باشید.

شاید به خدمات و مطالب زیر نیز علاقه مند باشید:

امتیاز شما

دیدگاه خود را بنویسید