چاپ پاکت سی دی (چاپ جلد CD-DVD) + قیمت

اگر شما تولید کننده محصولات آموزشی، فرهنگی و… به صورت CD و یا DVD هستید طبیعتا برای این محصولات نیاز به کاور، پاکت و یا جلد نیز دارید. اگر به دنبال سفارش چاپ پاکت سی دی یا دی وی دی هستید، می توانید بدون خواندن این مطلب و بدون معطلی از طریق چت واتساپ و یا شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – ۰۲۱۳۳۹۵۵۷۸۹ اقدام کنید. اما اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پاکت سی دی (چاپ جلد سی دی) هستید، همراه ما در سایت طراحی و چاپ المهدی باشید. همچنین با برقراری ارتباط با کارشناسان ما، می توانید تمام سوالات خود در مورد چاپ کاور سی دی و قیمت چاپ پاکت، کاور و جلد CD را بپرسید.

چاپ پاکت سی دی و دی وی دی (چاپ کاور و جلد CD-DVD) + طراحی و قیمت

آنچه در این مطلب می خوانید...

صفر تا صد پاکت سی دی (جلد CD)

لوح های فشرده نیز به نوبه خود به مراقبت نیاز دارند. هیچ مراقبتی بهتر از قرار دادن آنها در پاکت سی دی به منظور جلوگیری از خدشه دار شدن آنها نیست. در واقع جلد سی دی نوعی بسته بندی مخصوص برای انواع سی دی و دی وی دی است. 

پاکت CD و پاکت DVD از لحاظ ساختاری تا حدودی شبیه می باشند و اطلاعات مفید و چاپ های زیبا دارند. اما در دنیای امروزی که تولید آنها توسط افراد مختلف انجام می پذیرد این پاکت ها به شکل های مختلفی وارد بازارها می شوند.

در حال حاضر هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کیفی بر روی پاکت های سی دی به طور تخصصی کار می شود. از این رو از مقاومت کافی و جذابیت مطلوب برخوردار هستند.

همه ما به خوبی با جنس انواع سی دی و دی وی دی آشنا می باشیم و می دانیم که این کالاها به مراقبت لازم نیاز دارند. چرا که سطح آنها ظریف و آسیب پذیر است و به همین دلیل برای نگهداری درست، به نوعی بسته بندی مخصوص یا همان جلد سی دی نیاز دارند. همچنین پیشنهاد می کنیم اگر قصد چاپ طرح دلخواه روی سی دی را دارید روی عبارت چاپ لیبل سی دی کلیک کنید.

چاپ کاور CD و کاور DVD با قیمت ارزان

اهمیت چاپ روی جلد نگهداری لوح فشرده

به علت اهمیت ویژه ای که خریداران برای انواع پاکت سی دی قائل هستند، در حال حاضر چاپ آنها به صورت تخصصی انجام می گیرد. چاپ پاکت سی دی به یک حرفه مخصوص تبدیل گشته است که متخصصان زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. با چاپ استاندارد پاکت، خواننده به هر آنچه در رابطه با پاکت لازم است پی می برد.

 پاکت های سی دی و دی وی دی را همه ما به خوبی می شناسیم و در جریان هستیم که اغلب آنها از جنس های کاغذی تولید می ‌شوند. اما هر چه چاپ پاکت سی دی زیباتر و جذاب تر باشد، محصولی شکیل تر در اختیار خریدار قرار می گیرد که انتخاب آن ها بهتر انجام می شود. از طرفی کسانی که قصد ارائه خدمات به مشتریان خود را دارند این نوع از پاکت را بیشتر برمی گزینند.

پاکت های دی وی دی دارای اندازه نسبتاً کوچک هستند. فضای داخل آنها ظرفیت لازم برای قرار دادن یک یا چندین عدد سی دی یا دی وی دی به طور همزمان را دارا می باشد. از دیگر ویژگی های پاکت های ذکر شده این است که درب آن ها بسته می شود. اما مدل و چاپ پاکت ها بسته به سلیقه تولید کننده، انواع متفاوتی را شامل می ‌شوند.

 بیشتر پاکت ها به صورتی طراحی و چاپ می شوند که تمام سطوح سی دی را به خوبی پوشش می دهند. به عبارت دیگر یک پاکت سی دی خوب باید ویژگی های گفته شده را داشته باشد و مراقبت از لوح فشرده را به نحو احسن انجام بدهد.

جلد و کاور سی دی و دی وی دی با طراحی اختصاصی

تولید جلد سی دی مرغوب

حتما برای شما هم پیش آمده که پاکت سی دی در اختیار نداشته اید و برای این کار مجبور گشته اید به منظور نگهداری درست، آن را در لابلای یک کتاب یا لوازم مشابه نگهداری کنید.  امروزه ارائه پاکت دی وی دی و سی دی به همراه لوح فشرده مورد نظر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای این کار حتماً باید بهترین نوع پاکت ها برگزیده شوند. همانطور که در جریان هستید، اهمیت پاکت های سی دی کمتر از خود سی دی ها نمی باشد. بلکه تولید این قطعه نیز با دقت کافی انجام می پذیرد. 

چاپ جلد CD سی دی

 تولید این لوازم امروزه توسط مراکز چاپ پاکت سی دی انجام می پذیرد. در تولید این لوازم  به صورت سلیقه ‌ای عمل می شود. تولیدکنندگان ممکن است است مواد اولیه متفاوت و طراحی های گوناگون در چاپ پاکت های سی دی استفاده کنند. وقتی تولید کننده به کیفیت پاکت تولیدی اهمیت بدهد و از مواد اولیه مرغوب که نوعی کاغذ مخصوص می باشند و طراحی های مناسب و با کیفیت کافی استفاده کند. بدون شک پاکت سی دی به دست آمده از نهایت کیفیت برخوردار خواهد بود.

ممکن است سی دی مورد نظر شامل اطلاعاتی بسیار مهم باشد و نگهداری از آن باید به بهترین شکل انجام گیرد. این کار تنها در صورتی ممکن خواهد شد که از یک جلد سی دی خوب به این منظور استفاده گردد.

 در واقع تمامی مراکزی که فروش انواع سی دی و دی وی دی خام یا دارای اطلاعات را انجام می دهند، نیازمند جلد و پاکت سی دی مناسب برای این اقلام هستند. از این رو نیاز ضروری به آنها احساس می گردد که باعث شده تولید آنها به طور جدی دنبال شود.

ویژگی بارز چاپ پاکت CD خوب

همانطور که پیش از این به ویژگی های پاکت سی دی اشاره شد، این قطعه با استفاده از کاغذ مخصوص که نوعی کاغذ نسبتاً ضخیم می باشد تولید می گردد.

بنابراین چاپ پاکت سی دی به آسانی بر روی آن انجام می شود. همچنین مانند دیگر پاکت ها از سه طرف کاملاً بسته و فقط یک طرف آن که درب پاکت می باشد باز است.  بعد از قرار دادن سی دی در داخل پاکت به آسانی درب آنها قابل بسته شدن می باشد.

به این منظور شما به دو صورت می توانید اقدام کنید، یا از یک برچسب مخصوص به این منظور استفاده کنید و یا آنکه پاکت مورد نظر دارای نوعی چسب مخصوص می باشد که با فشردن آن کاملاً بسته می گردد. هم چنین بسیاری از افراد برای بستن درب کاور سی دی از چاپ لیبل استفاده می کنند. برای این منظور شاید لینک های زیر برای شما مفید باشد:

لیبل شیشه ای

لیبل PVC

لیبل پشت چسبدار

لیبل متالایز

تفاوت پاکت سی دی و پاکت دی وی دی

 در این رابطه نیز باید در جریان باشید که پاکت های ذکر شده از لحاظ اندازه و حتی شکل ظاهری به یکدیگر شبیه می باشند، اما نوع طراحی ها و چاپ پاکت سی دی و مطالبی که روی آنها درج می ‌شود ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند.

از رایج ترین پاکت هایی که برای انواع سی دی تولید می ‌شوند همچنین به نسبت بیشتری در بازار ها موجود می باشند، می توان به انواع پاکت معمولی، پاکت های درایوری کاغذی و انواع پاکت سی دی سلفون اشاره کرد.

هر کدام از موارد نام برده خود نوعی پاکت سی دی می باشند؛ اما از لحاظ طراحی و کیفیت با یکدیگر فرق دارند. اما بر روی نوع مرغوب آنها عمل چاپ پاکت سی دی بهتر انجام می گیرد.

این پاکت ها دارای نوعی لایه از جنس پلاستیک هستند؛ بنابراین تا حدودی ضد رطوبت می باشند. البته این ویژگی باعث می‌ شود که طراحی و زیبایی ظاهری و چاپ پاکت سی دی نیز ثابت و همیشگی باشد.

 از طرفی ویژگی ذکر شده بر طول عمر آن هم اثر گذار می باشد. این امر باعث می گردد که پاکت هایی که دارای لایه پلاستیکی در قسمت بیرونی خود هستند را به طور نامحدود بتوان نگهداری کرد.

تصویر کاور CD-DVD

کاربرد پاکت سی دی و نکات حائز اهمیت در مورد آن

اگر بخواهیم به طور مختصر و مفید به کاربرد پاکت CD و موارد استفاده از آن اشاره ای داشته باشیم، باید بدانید که هر گاه از انواع CD و DVD استفاده گردد، به طور خود به این کالا نیز نیاز پیدا خواهید کرد.

 در مراکز خدمات کامپیوتر که انواع نرم افزار، فیلم‌ ها و سریال ‌های مختلف در قالب لوح های فشرده عرضه می گردند، این وسیله بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اما پاکت CD دارای طرح زیبا و چاپ مرغوب گزینه بهتری برای این کار خواهد بود. همچنین مجموعه هایی که کار تولید محصولات آموزشی، فرهنگی و… دارند به کاور CD و DVD نیاز دارند.

از جمله نکات حائز اهمیت در رابطه با این وسیله نیز این است که آن را با قیمت های ناچیز می توانید تهیه کنید. اما در مقابل کیفیت و سلامت لوح فشرده شما تضمین خواهد گشت. نکته مهم دیگر این است که پاکت های سی دی جزو متریال‌ های قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست می باشند. از طرفی آنها را مجدد هم می توان مورد استفاده قرار داد.

کاربرد پاکت سی دی و نکات حائز اهمیت در مورد آن

در حالت کلی بهترین وسیله برای نگهداری انواع سی دی و لوح فشرده پاکت های CD و DVD هستند. تولید انواع پاکت CD امروزه به طور انبوه انجام می پذیرد و نوع ایرانی آنها بیشتر در بازار ها موجود هستند که نه تنها از کیفیتی مطمئن برخوردار هستند، بلکه با قیمت های بسیار مناسب و به صرفه هم قابل خریداری می باشند و بیشتر آنها آماده چاپ هستند.

نوع ایده هایی که در چاپ پاکت CD به کار گرفته می شود و نوع متریال های به کار رفته در ساخت پاکت سی دی مستقیماً بر کیفیت آنها اثرگذار است. به همین علت است که امروزه شاهد ورود انواع پاکت دی وی دی و سی دی با کیفیت های نابرابر به بازارها می باشیم.

چاپ انواع کاور، پاکت و جلد سی دی و دی وی دی

اگر قصد سفارش چاپ پاکت و کاور CD دارید همین الان از طریق دکمه شناور چت واتساپ و یا تماس با شماره های ۰۲۱۳۳۹۸۴۳۱۱ – ۰۲۱۳۳۹۵۵۷۸۹ با کارشناسان ما در مجوعه چاپ المهدی در ارتباط باشید. 

آدرس مجموعه چاپ المهدی: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به میدان بهارستان، خیابان ملت، برج بهارستان، طبقه زیرهمکف، واحد B9

شاید به خدمات و مطالب زیر نیز علاقه مند باشید:

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه خود را بنویسید